Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Citroën JUMPY II Furgon 2.0 HDi 165 (2010.07-2016.03) 163km » J11034YMT yamato
wybrany samochód: 
Citroën Jumpy Ii Furgon 2.0 Hdi 165 (2010.07-2016.03) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza J11034YMT Yamato

J11034YMT Sworzeń wahacza Yamato
yamato J11034YMT
Sworzeń wahacza J11034YMT
J11034YMT
37.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

J11034YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz obu stron
Rodzaj wahaczadla wahacza poprzecznego
nr EAN5900427550469

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza J11034YMT Yamato

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 20mm) pasuje do: NISSAN JUKE, MURANO I, MURANO II, PULSAR, QASHQAI I, QASHQAI II, ROGUE, TEANA I, TIIDA, X-TRAIL, X-TRAIL II 1.2-3.5 08.03-
numery OEM:
MITSUBISHI      54501BB00A
MITSUBISHI      54501BR30A
MITSUBISHI      54501JD000
MITSUBISHI      54501JG000
NISSAN      -54500-JD000
NISSAN      54500 BB00A
NISSAN      54500 BR30A
NISSAN      54500 JG000
NISSAN      54500 JG00A
NISSAN      54500 JG00B
NISSAN      54501 JG00A
NISSAN      54501 JG00B
RENAULT      54 50 0JY 00A
RENAULT      54 50 1JY 00A
RENAULT      54 50 404 45R
RENAULT      54 50 552 12R

Zastosowanie Sworzeń wahacza J11034YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza J11034YMT Yamato:

Rafał, Straszęcin
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.