Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » J12047YMT yamato

Sworzeń wahacza J12047YMT Yamato

J12047YMT Sworzeń wahacza Yamato
yamato J12047YMT
120.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

J12047YMT

producent:

Yamato

Strona zabudowy z prawej
Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5900427520660

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza J12047YMT Yamato

Sworzeń wahacza przód P (dół przód) pasuje do: LEXUS GS, SC 3.0/4.0/4.3 08.97-07.10

Sworzeń wahacza J12047YMT ma zastosowanie do modeli samochodów

LEXUS

IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II

Numery OE Sworzeń wahacza J12047YMT producenta Yamato

LEXUS

4333039535, 4333039455

numery OEM:
LEXUS      43330 39455
LEXUS      43330 39535

Zastosowanie Sworzeń wahacza J12047YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza J12047YMT Yamato:

Rafał, Straszęcin
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.