Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » J12057YMT yamato

Sworzeń wahacza J12057YMT Yamato

J12057YMT Sworzeń wahacza Yamato
yamato J12057YMT
Sworzeń wahacza J12057YMT
J12057YMT
yamato J12057YMT Sworzeń wahacza
Sworzeń wahacza J12057YMT yamato
Sworzeń wahacza J12057YMT yamato
Sworzeń wahacza J12057YMT yamato
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

J12057YMT

producent:

Yamato

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Rodzaj wahacza dla wahacza poprzecznego
nr EAN 5900427520707

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza J12057YMT Yamato

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 15mm) pasuje do: TOYOTA AVENSIS, CALDINA, CARINA VII, COROLLA, CORONA, GAIA, NADIA, PICNIC, PRIUS 1.5-2.4 02.92-12.22

Sworzeń wahacza J12057YMT ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Sworzeń wahacza J12057YMT producenta Yamato

TOYOTA

4333009210

numery OEM:
TOYOTA      43330 09 210

Zastosowanie Sworzeń wahacza J12057YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza J12057YMT Yamato:

Rafał, Straszęcin
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.