Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » J14000YMT yamato

Sworzeń wahacza J14000YMT Yamato

J14000YMT Sworzeń wahacza Yamato
yamato J14000YMT
Sworzeń wahacza J14000YMT
33.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

J14000YMT

producent:

Yamato

Strona zabudowy Oś przednia
Wymiar gwintu M12x1.25
Rodzaj wahacza dla wahacza wzdłużnego
nr EAN 5900427520844

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza J14000YMT Yamato

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 14,4mm) pasuje do: HONDA ACCORD III, CIVIC II, CIVIC IV, CIVIC VI, CR-V I, CR-V II, CRX II, CRX III, DOMANI, INTEGRA 1.2-3.7 11.83-12.13
numery OEM:
HONDA      51220 SH3 003
HONDA      51220 SK7 003
HONDA      51220 SK7 013

Zastosowanie Sworzeń wahacza J14000YMT Yamato w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.