Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » J14003YMT yamato

Sworzeń wahacza J14003YMT Yamato

J14003YMT Sworzeń wahacza Yamato
yamato J14003YMT
Sworzeń wahacza J14003YMT
30.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

J14003YMT

producent:

Yamato

Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy Oś przednia, na dole
Rodzaj wahacza dla wahacza wzdłużnego
nr EAN 5900427520875

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza J14003YMT Yamato

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 14,4mm) pasuje do: HONDA ACCORD III, CIVIC IV, CIVIC V, CIVIC VI, CR-V I, CR-V II, CRX II, CRX III, DOMANI, INTEGRA 1.2-3.7 11.83-12.13
numery OEM:
HONDA      51220 S04 003
HONDA      51220 SB0 003
HONDA      51220 SB0 023
HONDA      51220 SE0 000
HONDA      51220 SE0 003
HONDA      51220 SF1 000
HONDA      51220 SH3 003
HONDA      51220 SK7 013
HONDA      51220 SR3 003
HONDA      51220-SF1-100
HONDA      51220-SM0-A01

Zastosowanie Sworzeń wahacza J14003YMT Yamato w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.