Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Audi A4 Allroad B9 (8WH, 8WJ) 3.0 TDI quattro (2016.01-2018.08) 272km » J22005YMT yamato
wybrany samochód: 
Audi A4 Allroad B9 (8wh, 8wj) 3.0 Tdi Quattro (2016.01-2018.08) 272km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza J22005YMT Yamato

J22005YMT Sworzeń wahacza Yamato
yamato J22005YMT
Sworzeń wahacza J22005YMT
50.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

J22005YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
nr EAN5900427521209

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza J22005YMT Yamato

Sworzeń wahacza przód L/P (góra przód) (średnica stożka 16,8mm) pasuje do: TOYOTA 4 RUNNER I, 4 RUNNER II, HILUX II, HILUX III, HILUX IV, HILUX V, HILUX VI, HILUX VII, MODEL F 1.6-3.0D 05.72-
numery OEM:
TOYOTA      43350 39 085
TOYOTA      43360 39 085

Zastosowanie Sworzeń wahacza J22005YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza J22005YMT Yamato:

2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.