Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » J29000YMT yamato

Sworzeń wahacza J29000YMT Yamato

J29000YMT Sworzeń wahacza Yamato
yamato J29000YMT
46.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

J29000YMT

producent:

Yamato

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy góra
Strona zabudowy z obu stron
Rodzaj wahacza dla wahacza poprzecznego
nr EAN 5900427521377

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza J29000YMT Yamato

Sworzeń wahacza przód L/P (góra przód) (średnica stożka 17,4mm) pasuje do: ISUZU CAMPO, FARGO, KB, PICKUP, TF, TFR/TFS, TROOPER I; OPEL FRONTERA A, FRONTERA A SPORT 1.6-3.5 04.77-09.03
numery OEM:
ISUZU      8 94 472 255 2
ISUZU      8 94224 550 0
ISUZU      8-94224-550-1
ISUZU      8-94224-550-2
ISUZU      8-94224-550-3
ISUZU      8-94224-550-4
ISUZU      8-94224-550-5
ISUZU      8-94243-234-0
ISUZU      8-94472-255-0

Zastosowanie Sworzeń wahacza J29000YMT Yamato w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.