Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 2.4 (CW5W) (2006.11-2012.11) 170km » 23.166.00 ufi
wybrany samochód: 
Mitsubishi Outlander Ii (cw_w) 2.4 (cw5w) (2006.11-2012.11) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

FILTR OLEJU VW TRANSP.T3 2.0 79-82,PORSCHE 914 SZT UFI 23.166.00 UFI

23.166.00 FILTR OLEJU VW TRANSP.T3 2.0 79-82,PORSCHE 914 SZT UFI UFI
27.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

23.166.00

producent:

UFI

Wysokość [mm]97
Wymiar gwintu3/4-16 UNF
średnica zewnętrzna [mm]108
Średnica zewnętrzna 1 [mm]110
Średnica zewnętrzna 2 [mm]72
Średnica wewnętrzna 1 [mm]62
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]1,2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z zaworem zwrotnym
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
JakośćPJ

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie FILTR OLEJU VW TRANSP.T3 2.0 79-82,PORSCHE 914 SZT UFI 23.166.00 UFI

Filtr oleju, przykręcany (3/4cal-16) pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 155, AR 6, FIAT BRAVA, BRAVO I, CROMA, DUCATO, DUNA, ELBA, FIORINO, FIORINO/MINIVAN, PALIO, PENNY/KOMBI, PUNTO, REGATA 10.79-04.02
numery OEM:
FIAT      4409040
FIAT      4434895
FIAT      4449040
FIAT      60810474
FIAT      7773854
FORD      5010963
INNOCENTI      4434895
INNOCENTI      60810474
VAG      0003938626
VAG      0004449040
VAG      3938626
VAG      SE700030288A
zamienniki:
0 451 103 241
brak
BOSCH
PH2956
brak
FRAM

Zastosowanie FILTR OLEJU VW TRANSP.T3 2.0 79-82,PORSCHE 914 SZT UFI 23.166.00 UFI w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Informacjie o producencie filtrów UFI


UFI Filters to światowy lider w produkcji filtrów samochodowych, oferujący filtry oleju, powietrza, paliwa oraz kabinowe. Dzięki innowacyjnym technologiom i wysokim standardom jakości, firma dostarcza produkty do wielu marek samochodów, zapewniając trwałość i efektywność filtracji.