Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Mazda MX-5 IV (ND__) 1.5 (ND2E, ND5R) (2015.06-???) 131km » 0219-01-00925 4max
wybrany samochód: 
Mazda Mx-5 Iv (nd__) 1.5 (nd2e, Nd5r) (2015.06-???) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-00925 4MAX

0219-01-00925 Tłumik układu wydechowego, tylny 4MAX
4max 0219-01-00925
Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-00925
0219-01-00925
4max 0219-01-00925 Tłumik układu wydechowego, tylny
Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-00925 4max
271.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

0219-01-00925

producent:

4MAX

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-00925 4MAX

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: HONDA ACCORD IV, ACCORD V, ROVER 600 I 2.0/2.2/2.3 01.90-02.99
numery OEM:
HONDA      18030SM4930
HONDA      18030SN7930
HONDA      18307SM4935
ROVER      GEX33561
ROVER      WDE100190
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-00925 4MAX w samochodach:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.