Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Citroën JUMPY III Furgon (V_) 2.0 BlueHDi 180 (2016.04-???) 177km » 0219-01-01202 4max
wybrany samochód: 
Citroën Jumpy Iii Furgon (v_) 2.0 Bluehdi 180 (2016.04-???) 177km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-01202 4MAX

0219-01-01202 Tłumik układu wydechowego, tylny 4MAX
192.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

0219-01-01202

producent:

4MAX

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-01202 4MAX

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: MAZDA 323 C IV, 323 F IV, MX-3 1.3-1.8 08.89-10.94
numery OEM:
MAZDA      B32740100G
MAZDA      B69240100G
MAZDA      B6E540100A
MAZDA      BP0540100D
MAZDA      BP0540100E
MAZDA      BP0540100F
MAZDA      BP0540300
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-01202 4MAX w samochodach:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.