Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Toyota 4 RUNNER III (_N18_) 3.0 TD (KZN185) (1995.11-2002.11) 125km » 0219-01-01751 4max
wybrany samochód: 
Toyota 4 Runner Iii (_n18_) 3.0 Td (kzn185) (1995.11-2002.11) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-01751 4MAX

0219-01-01751 Tłumik układu wydechowego, tylny 4MAX
152.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

0219-01-01751

producent:

4MAX

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-01751 4MAX

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: OPEL ASTRA F, ASTRA F/KOMBI, KADETT E, KADETT E/KOMBI 1.2-2.0 08.84-01.99
numery OEM:
OPEL      5852857
OPEL      5852990
OPEL      852222
OPEL      852223
OPEL      852224
OPEL      852937
OPEL      90183531
OPEL      90297677
OPEL      90297680
OPEL      90399062
OPEL      90411801
OPEL      90501107
VAUXHALL      5852857
VAUXHALL      5852990
VAUXHALL      852222
VAUXHALL      852223
VAUXHALL      852224
VAUXHALL      852937
VAUXHALL      90183531
VAUXHALL      90297677
VAUXHALL      90297680
VAUXHALL      90399062
VAUXHALL      90411801
VAUXHALL      90501107
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-01751 4MAX w samochodach:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.