Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Opel OMEGA A (V87) 2.3 D (F19, M19, N19) (1986.10-1994.03) 73km » 0219-01-02447 4max
wybrany samochód: 
Opel Omega A (v87) 2.3 D (f19, M19, N19) (1986.10-1994.03) 73km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik układu wydechowego, środkowy 0219-01-02447 4MAX

0219-01-02447 Tłumik układu wydechowego, środkowy 4MAX
107.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

0219-01-02447

producent:

4MAX

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik układu wydechowego, środkowy 0219-01-02447 4MAX

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA III, SKODA FABIA I, VW POLO IV 1.2 07.01-03.08
numery OEM:
SEAT      6Q0253209J
SKODA      6Q0253209J
VOLKSWAGEN      6Q0253209J
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik układu wydechowego, środkowy 0219-01-02447 4MAX w samochodach:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.