Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 TDI (1996.02-2001.09) 90km » 0219-01-08390 4max
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 Avant (8d5) 1.9 Tdi (1996.02-2001.09) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik układu wydechowego, środkowy 0219-01-08390 4MAX

0219-01-08390 Tłumik układu wydechowego, środkowy 4MAX
4max 0219-01-08390
Tłumik układu wydechowego, środkowy 0219-01-08390
0219-01-08390
4max 0219-01-08390 Tłumik układu wydechowego, środkowy
Tłumik układu wydechowego, środkowy 0219-01-08390 4max
Tłumik układu wydechowego, środkowy 0219-01-08390 4max
Tłumik układu wydechowego, środkowy 0219-01-08390 4max
Tłumik układu wydechowego, środkowy 0219-01-08390 4max
Tłumik układu wydechowego, środkowy 0219-01-08390 4max
Tłumik układu wydechowego, środkowy 0219-01-08390 4max
Tłumik układu wydechowego, środkowy 0219-01-08390 4max
199.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

0219-01-08390

producent:

4MAX

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik układu wydechowego, środkowy 0219-01-08390 4MAX

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: FORD FOCUS I 1.6 10.98-11.04
numery OEM:
FORD      1067311
FORD      1121570
FORD      1230852
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik układu wydechowego, środkowy 0219-01-08390 4MAX w samochodach:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.