Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Mitsubishi COLT II (C1_A) 1.2 EL, GL (C15A) (1984.02-1986.09) 55km » 0219-01-17281 4max
wybrany samochód: 
Mitsubishi Colt Ii (c1_a) 1.2 El, Gl (c15a) (1984.02-1986.09) 55km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik układu wydechowego, środkowy 0219-01-17281 4MAX

0219-01-17281 Tłumik układu wydechowego, środkowy 4MAX
210.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

0219-01-17281

producent:

4MAX

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik układu wydechowego, środkowy 0219-01-17281 4MAX

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: OPEL VECTRA B 1.8-2.6 09.95-07.03
numery OEM:
OPEL      24422459
OPEL      5852869
OPEL      5852870
OPEL      852392
OPEL      90500030
VAUXHALL      24422459
VAUXHALL      5852869
VAUXHALL      5852870
VAUXHALL      852392
VAUXHALL      90500030
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik układu wydechowego, środkowy 0219-01-17281 4MAX w samochodach:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.