Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Honda CR-V I (RD) 2.0 16V 4WD (RD1, RD3) (1995.10-2001.12) 128km » C1F075ABE abe
wybrany samochód: 
Honda Cr-v I (rd) 2.0 16v 4wd (rd1, Rd3) (1995.10-2001.12) 128km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe kpl. C1F075ABE ABE

C1F075ABE Klocki hamulcowe kpl. ABE
119.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C1F075ABE

producent:

ABE

Strona zabudowy1. oś przednia
Grubość [mm]19,1
Szerokość [mm]169,3
Wysokość [mm]69,1
Liczba wskazań zużycia [na oś]2
Styk ostrzegawczy o zużyciuze stykiem zużycia
System hamulcowyBrembo
Długość złącza ostrzegawczego [mm]155
Numer WVA24466
Numer WVA24467
Liczba okładzin ciernych4
Liczba śrub4
Dostępne MAPP-Code

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe kpl. C1F075ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: DS DS 3, CITROEN DS3, JUMPER II, XSARA, FIAT DUCATO, OPEL MOVANO C, PEUGEOT 2008 I, 206, 207, BOXER, PARTNER ORIGIN 1.4D-Electric 04.00-
numery OEM:
CITROËN      1611839280
CITROËN      1612433680
CITROËN      1612433780
CITROËN      1617284580
CITROËN      1623842680
CITROËN      425376
CITROËN      425464
FIAT      77364161
FIAT      77364319
FIAT      77366023
FIAT      77367090
PEUGEOT      16 118 392 80
PEUGEOT      1612433680
PEUGEOT      1612433780
PEUGEOT      1617284580
PEUGEOT      1623842680
PEUGEOT      1673603580
PEUGEOT      1673603780
PEUGEOT      425375
PEUGEOT      425464

Zastosowanie Klocki hamulcowe kpl. C1F075ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.