Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Hyundai GETZ (TB) 1.5 CRDi (2003.03-2005.09) 82km » C1G055ABE-P abe
wybrany samochód: 
Hyundai Getz (tb) 1.5 Crdi (2003.03-2005.09) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe kpl. C1G055ABE-P ABE

C1G055ABE-P Klocki hamulcowe kpl. ABE
77.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C1G055ABE-P

producent:

ABE

Strona zabudowyOś przednia
Ograniczenia producentaATE
Grubość [mm]18
Szerokość [mm]156,4
Wysokość [mm]67,2
Styk ostrzegawczy o zużyciunieprzygotowany do wskaźnika zużycia
System hamulcowyATE

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe kpl. C1G055ABE-P ABE

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: VOLVO C30, C70 I, C70 II, S40 II, V40, V50, FORD C-MAX, C-MAX II, ECOSPORT, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS III, GRAND C-MAX, KUGA I 1.0-Electric 03.97-
numery OEM:
FORD      1223682
FORD      1321517
FORD      1360305
FORD      1508074
FORD      1519528
FORD      1566093
FORD      1695810
FORD      1712024
FORD      1753844
FORD      1809256
FORD      30681739
FORD      30715023
FORD      3M512K021AA
FORD      3M512K021AB
FORD      3M5J2K021A1A
FORD      8V412K021AA
FORD      AV612K021BB
FORD      CV6Z2001A
FORD      ME3M5J2K021AA
MAZDA      B3YH3323Z
MAZDA      B3YH3323ZA
MAZDA      BPYK3323Z
MAZDA      BPYK3323ZA
MAZDA      BPYK3323ZA9C
MAZDA      BPYK3323ZC
MAZDA      C2Y33323ZA
VOLVO      306817390
VOLVO      30683554
VOLVO      307150230
VOLVO      307369230
VOLVO      30742030
VOLVO      30793618
VOLVO      307936180
VOLVO      8683614
FORD USA      5S4Z2001AA

Zastosowanie Klocki hamulcowe kpl. C1G055ABE-P ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.