Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W, V5_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W) (1990.12-1995.12) 150km » C1G061ABE abe
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Ii (v3_w, V2_w, V4_w, V5_w) 3.0 V6 4wd (v23w, V43w) (1990.12-1995.12) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet C1G061ABE ABE

C1G061ABE Klocki hamulcowe - komplet ABE
abe C1G061ABE
Klocki hamulcowe - komplet C1G061ABE
97.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C1G061ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Długość 1 [mm]156,4
Długość 2 [mm]155,2
Grubość 1 [mm]18,5
Grubość 2 [mm]20
Ograniczenia producentaATE
Wysokość 1 [mm]74,3
Wysokość 2 [mm]75,3
Strona zabudowyOś przednia
nr EAN5900427188792

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet C1G061ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: VOLVO S60 II, S80 II, V40, V60 I, V70 II, V70 III, V70 III/KOMBI, XC70 I, XC70 II, FORD GALAXY II, GALAXY MK II, MONDEO IV, S-MAX 1.5-4.4 01.01-12.18
numery OEM:
FORD      1 405 511
FORD      1 423 389
FORD      1 431 178
FORD      6G9N-2K021-CA
VOLVO      3 073 632 2
VOLVO      3 079 353 9
VOLVO      3 079 385 7
VOLVO      3 120 022 9
VOLVO      30736222
VOLVO      30769139
VOLVO      31323601
VOLVO      31347967

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet C1G061ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.