Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Iveco S-WAY AS190S46FP MY24 (2023-???) 460km » C22035ABE-P abe
wybrany samochód: 
Iveco S-way As190s46fp My24 (2023-???) 460km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe kpl. C22035ABE-P ABE

C22035ABE-P Klocki hamulcowe kpl. ABE
57.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C22035ABE-P

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna
Ograniczenia producentaAKEBONO
Grubość [mm]14,4
Szerokość [mm]98,6
Wysokość [mm]42,6
Styk ostrzegawczy o zużyciuz akustycznym czujnikiem zużycia
System hamulcowyAKEBONO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe kpl. C22035ABE-P ABE

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: GREAT WALL VOLEEX C20R, LEXUS CT, SUBARU TREZIA, TOYOTA AURIS, BB I, CAMRY, CARINA V, CELICA, COROLLA, IQ, IST, MATRIX, PORTE I, PREMIO, PRIUS 1.0-2.5H 04.86-
numery OEM:
SUBARU      0446612130
TOYOTA      04466-52120
TOYOTA      04466-76010
TOYOTA      04466-76011
TOYOTA      04466-76012
TOYOTA      0446602190
TOYOTA      0446602191
TOYOTA      0446602210
TOYOTA      0446612130
TOYOTA      0446612140
TOYOTA      0446612150
TOYOTA      0446621020
TOYOTA      0446647020
TOYOTA      0446647030
TOYOTA      0446647061
TOYOTA      0446647080
TOYOTA      0446647100
TOYOTA      0446652121
TOYOTA      0446652140
TOYOTA      0446652141
TOYOTA      0446652150
TOYOTA      0446652151
TOYOTA      0446652160
TOYOTA      0446652170
LEXUS      04466-47020
LEXUS      04466-76010
LEXUS      04466-76012
LEXUS      0446647030
LEXUS      0446676011
ASTON MARTIN      0446652140

Zastosowanie Klocki hamulcowe kpl. C22035ABE-P ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.