Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » C29000ABE abe

Klocki hamulcowe - komplet C29000ABE ABE

C29000ABE Klocki hamulcowe - komplet ABE
abe C29000ABE
65.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C29000ABE

producent:

ABE

Ograniczenia producenta AKEBONO
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Wysokość [mm] 41,5
Długość [mm] 131,6
Grubość [mm] 13,2
Strona zabudowy Oś tylna
Grubość [mm] 13
Ograniczenia producenta AKEBONO System
Szerokość [mm] 131,7
Wysokość [mm] 41,3
nr EAN 5900427192683

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet C29000ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: ISUZU ELF, GEMINI, PIAZZA, TROOPER I, TROOPER II 1.5-2.8D 03.84-09.03

Klocki hamulcowe C29000ABE mają zastosowanie do modeli samochodów

ISUZU

TROOPER III, TROOPER III samochód terenowy otwarty, D-MAX I, ASCENDER, VEGA, ELF, D-MAX II

Numery OE klocków hamulcowych C29000ABE producenta ABE

ISUZU

894482223, 894317859, 8970666110, 8970415400, 8944832230, 8944832220, 894317037, 8970415390, 8943621540, 8943621530, 894317604, 94482223, 94362154, 8972068740, 8970666100, 94483223, 8972068750, 8971026130, 894483223, 4317859, 894317089

numery OEM:
ISUZU      8-94482-223
ISUZU      8-94317-859
ISUZU      8-97066-611-0
ISUZU      8-97041-540-0
ISUZU      8-94483-223-0
ISUZU      8-94483-222-0
ISUZU      8-94317-037
ISUZU      8-97041-539-0
ISUZU      8-94362-154-0
ISUZU      8-94362-153-0
ISUZU      8-94317-604
ISUZU      9-44822-23
ISUZU      9-43621-54
ISUZU      8-97206-874-0
ISUZU      8-97066-610-0
TOYOTA      V9118-Z006
ISUZU      94 483 223
ISUZU      8-97206-875-0
ISUZU      8-97102-613-0
ISUZU      8-94483-223
ISUZU      4-31785-9
ISUZU      8-94317-089

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet C29000ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.