Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Audi A6 Allroad C7 (4GH, 4GJ) 3.0 TDI quattro (2014.09-2018.09) 211km » C2G008ABE abe
wybrany samochód: 
Audi A6 Allroad C7 (4gh, 4gj) 3.0 Tdi Quattro (2014.09-2018.09) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet C2G008ABE ABE

C2G008ABE Klocki hamulcowe - komplet ABE
abe C2G008ABE
Klocki hamulcowe - komplet C2G008ABE
62.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C2G008ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaBOSCH
Styk ostrzegawczy o zużyciuz akustycznym czujnikiem zużycia
Wysokość [mm]51,9
Długość [mm]115,9
Grubość [mm]16,8
Strona zabudowyOś tylna
nr EAN5900427193468

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet C2G008ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: ALFA ROMEO 159, FORD COUGAR, MONDEO III, JAGUAR S-TYPE II, X-TYPE I, RENAULT KANGOO, KANGOO EXPRESS 1.0-4.0 09.99-
numery OEM:
FORD      1 121 895
FORD      1 130 120
FORD      1 152 316
FORD      1 207 104
FORD      1 219 894
FORD      1 219 897
JAGUAR      C2 S20 893
JAGUAR      C2 S33 408
JAGUAR      C2S 17362
JAGUAR      C2S 38068
RENAULT      77 01 207 187

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet C2G008ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.