Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Opel ASTRA H Kombi (A04) 1.9 CDTI 16V (L35) (2004.08-2010.10) 120km » C54014ABE abe
wybrany samochód: 
Opel Astra H Kombi (a04) 1.9 Cdti 16v (l35) (2004.08-2010.10) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy C54014ABE ABE

C54014ABE Cylinderek hamulcowy ABE
abe C54014ABE
Cylinderek hamulcowy C54014ABE
C54014ABE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

C54014ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
otwór Ø [mm]19,05
nr EAN5900427208551

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy C54014ABE ABE

Cylinderek hamulcowy tył L pasuje do: HONDA CIVIC V, CIVIC VI, CONCERTO ROVER 200, 200 II, 400, 400 II, 45 I 1.4-2.0D 08.89-05.05
numery OEM:
HONDA      43031-SP8-000
ROVER      GWC 1521
ROVER      GWC 9015 24
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy C54014ABE ABE w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.