Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » C5X005ABE abe

Cylinderek hamulcowy C5X005ABE ABE

C5X005ABE Cylinderek hamulcowy ABE
abe C5X005ABE
21.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C5X005ABE

producent:

ABE

Strona zabudowy Oś tylna
Rozstaw osi [mm] 24
otwór Ø [mm] 19,05
Wymiar gwintu 10X1
Materiał Żeliwo
nr EAN 5900427213241

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy C5X005ABE ABE

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: CHEVROLET AVEO / KALOS, DAEWOO ARANOS, CIELO, ESPERO, KALOS, LANOS, NEXIA, PRINCE, OPEL ASCONA C, ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI 1.0-2.0D 09.81-

Cylinderek hamulcowy C5X005ABE ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

Numery OE Cylinderek hamulcowy C5X005ABE producenta ABE

OPEL

550133, 550141, 550144

DAEWOO

90235422

numery OEM:
OPEL      5 50 141
OPEL      5 50 144
DAEWOO      90235422
VAUXHALL      90 443 261
VAUXHALL      90 374 076
VAUXHALL      90 009 594
OPEL      5 50 133
VAUXHALL      90 235 422

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy C5X005ABE ABE w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.