Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 2.0 GTi 16V 4WD (E39A, E38A, E33A) (1988.06-1992.10) 144km » C7F038ABE abe
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vi Sedan (e3_a) 2.0 Gti 16v 4wd (e39a, E38a, E33a) (1988.06-1992.10) 144km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Linka hamulca postojowego C7F038ABE ABE

C7F038ABE Linka hamulca postojowego ABE

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C7F038ABE

producent:

ABE

Strona zabudowyz przodu po prawej
Strona zabudowyz przodu z lewej
Długość [mm]310
Długość [mm]500

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Linka hamulca postojowego C7F038ABE ABE

Linka hamulca ręcznego przód L/P (500mm/310mm) pasuje do: CITROEN C8, JUMPY I, JUMPY II, FIAT SCUDO, ULYSSE, LANCIA PHEDRA, PEUGEOT 807, EXPERT, EXPERT TEPEE 1.6-3.0 10.95-
numery OEM:
CITROËN      474622
FIAT      1400813580
FIAT      474622
LANCIA      1400813580
PEUGEOT      474622
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Linka hamulca postojowego C7F038ABE ABE w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.