Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Opel ASTRA F CLASSIC Kombi (T92) 1.6 i (F35, M35) (1998.01-2005.01) 75km » C93001ABE abe
wybrany samochód: 
Opel Astra F Classic Kombi (t92) 1.6 I (f35, M35) (1998.01-2005.01) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa C93001ABE ABE

C93001ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C93001ABE
Pompa hamulcowa C93001ABE
C93001ABE
abe C93001ABE Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa C93001ABE abe
127.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 6.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C93001ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]22,23
Średnica [cal]7/8
nr EAN5900427246485

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C93001ABE ABE

Pompa hamulcowa (22,23mm) pasuje do: MAZDA 626 III 1.8/2.0/2.2 06.87-09.97
numery OEM:
MAZDA      GJ83-43-400
MAZDA      GJ83-43-400B
MAZDA      GJ83-43-400C
MAZDA      GJ83-43-40Z
zamienniki:
0 986 480 717
brak
BOSCH
J3103053
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
J PF-393
brak
JAPANPARTS

Zastosowanie Pompa hamulcowa C93001ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.