Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Volkswagen CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB, 2.0 TDI (2007.09-2010.08) 140km » C94013ABE abe
wybrany samochód: 
Volkswagen Caddy Iii Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (2kb, 2kj, 2cb, 2.0 Tdi (2007.09-2010.08) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa C94013ABE ABE

C94013ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C94013ABE
Pompa hamulcowa C94013ABE
C94013ABE
abe C94013ABE Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa C94013ABE abe
244.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C94013ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Średnica [cal]15/16
otwór Ø [mm]23,81
nr EAN5900427246638

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C94013ABE ABE

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: AUDI A2, HONDA CIVIC VI, CIVIC VII 1.4-1.6 11.95-09.05
numery OEM:
HONDA      46100-S04-L51
HONDA      46100-S04-L52
HONDA      46100-S04-L53
HONDA      46100-S04-L54
zamienniki:
J3104052
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS

Zastosowanie Pompa hamulcowa C94013ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.