Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi Q6 (GFB) SQ6 e-tron quattro (2024-???) 517km » C95000ABE abe
wybrany samochód: 
Audi Q6 (gfb) Sq6 E-tron Quattro (2024-???) 517km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa C95000ABE ABE

C95000ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C95000ABE
Pompa hamulcowa C95000ABE
C95000ABE
126.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C95000ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaNABCO
Średnica 1 [mm]22,2
nr EAN5900427246768

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C95000ABE ABE

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: MITSUBISHI COLT III, GALANT VI, LANCER IV, MIRAGE IV, MIRAGE V 1.3-2.0D 11.87-12.00
numery OEM:
MITSUBISHI      MB 534020
MITSUBISHI      MB 928003
zamienniki:
0 986 480 733
brak
BOSCH
4006191
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa C95000ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.