Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI quattro (2015.05-2018.09) 249km » C9A022ABE abe
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 (4g2, 4gc) 2.0 Tfsi Quattro (2015.05-2018.09) 249km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa C9A022ABE ABE

C9A022ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C9A022ABE
203.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

C9A022ABE

dostawca:

ABE

Wymiar gwintu1
MateriałAluminium
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Średnica tłoka [mm]22
Wymiar gwintu1
MateriałAluminium
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Średnica tłoka [mm]22

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C9A022ABE ABE

Pompa hamulcowa (22mm), pojazd z kierownicą po lewej stronie pasuje do: AUDI A1, SEAT IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA IV/HATCHBACK, TOLEDO IV, SKODA FABIA II, RAPID 1.2-2.0D 03.06-05.22
numery OEM:
AUDI      6R1611019A
SEAT      6R1611019A
SKODA      6R1611019A
VOLKSWAGEN      6R1611019A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa C9A022ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.