Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Nissan PRIMASTAR Platforma / podwozie (X83) 1.9 dCi 80 (2002.07-2006.08) 82km » C9F018ABE abe
wybrany samochód: 
Nissan Primastar Platforma / Podwozie (x83) 1.9 Dci 80 (2002.07-2006.08) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa C9F018ABE ABE

C9F018ABE Pompa hamulcowa ABE
97.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C9F018ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]22,22
nr EAN5900427247369

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C9F018ABE ABE

Pompa hamulcowa (22,2/22,22mm) pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 155, SPIDER, FIAT BARCHETTA, BRAVA, BRAVO I, COUPE, MAREA, PUNTO, TEMPRA, TIPO, UNO, LANCIA DEDRA, DELTA II 1.2-3.0 01.88-05.05
numery OEM:
FIAT      7767151
FIAT      795622
FIAT      9 945 762
FIAT      9 948 315
FIAT      9945760
FIAT      9945834
FIAT      9947099
FIAT      9950521
LANCIA      9945762
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa C9F018ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.