Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Dacia LODGY (JS_) 1.2 TCe (JSAY, JSM0) (2012.03-???) 115km » C9S005ABE abe
wybrany samochód: 
Dacia Lodgy (js_) 1.2 Tce (jsay, Jsm0) (2012.03-???) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa C9S005ABE ABE

C9S005ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C9S005ABE
184.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C9S005ABE

producent:

ABE

Wymiar gwintuM12
MateriałAluminium
System hamulcowyFTE
Rozmiar gwintu 2M12
Średnica tłoka [mm]22,2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C9S005ABE ABE

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, VW BEETLE, CC B7, GOLF V, GOLF VI, JETTA III, JETTA IV 1.2-3.2 10.03-07.19
numery OEM:
AUDI      1K1 614 019C
AUDI      1K1 614 019G
AUDI      1K1 614 019M
AUDI      1K1 614 019R
SEAT      1K1 614 019 G
SEAT      1K1 614 019 R
SEAT      1K1 614 019 T SK1
SEAT      1K1 614 019C
SEAT      1K1614019AF
SEAT      1K1614019M
SEAT      1K1614019T
SKODA      1K1 614 019 G
SKODA      1K1 614 019 M
SKODA      1K1 614 019 R
SKODA      1K1 614 019 T
SKODA      1K1 614 019 T SK1
SKODA      1K1 614 019C
SKODA      1K1614019AF
VOLKSWAGEN      1K1 614 019 T SK1
VOLKSWAGEN      1K1614019AF
VOLKSWAGEN      1K1614019C
VOLKSWAGEN      1K1614019G
VOLKSWAGEN      1K1614019M
VOLKSWAGEN      1K1614019R
VOLKSWAGEN      1K1614019T
VAG      1K1 614 019T

Zastosowanie Pompa hamulcowa C9S005ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.