Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) 2.0 EcoBlue RWD (2016.03-???) 170km » C9W002ABE abe
wybrany samochód: 
Ford Transit V363 Platforma / Podwozie (fed, Ffd) 2.0 Ecoblue Rwd (2016.03-???) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa C9W002ABE ABE

C9W002ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C9W002ABE
65.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

C9W002ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka cylindra [mm]20,6
nr EAN5900427248007
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C9W002ABE ABE

Pompa hamulcowa (20,6mm) pasuje do: CITROEN BX PEUGEOT 205 I, 205 II, 505 RENAULT 19 I, 19 I CHAMADE, 19 II, 19 II CHAMADE, 19 II/HATCHBACK, MEGANE I, THALIA II, THALIA III 0.9-2.2 06.82-
numery OEM:
AUDI      191 611 019
CITROËN      94 04 601 858
CITROËN      95 659 534
PEUGEOT      4601 85
PEUGEOT      4601 H4
PEUGEOT      4601 H8
RENAULT      60 25 004 479
RENAULT      77 00 787 630
RENAULT      77 00 793 558
RENAULT      77 00 804 900
RENAULT      77 01 204 918
SEAT      191 611 019
SEAT      192 611 019
SEAT      SE 021 715 003 A
VOLKSWAGEN      191 611 019
VOLKSWAGEN      192 611 019
VAG      191 611 019
VAG      SE021715003A
zamienniki:
350817
brak
VALEO
39-0326
brak
KAGER
39-0039
brak
KAGER
H20986.0.2
brak
FTE automotive GmbH
FHM585
brak
FERODO
ADM54801
brak
BLUE PRINT
H20986.0.5
brak
FTE automotive GmbH
03.2120-1886.3
brak
ATE
03.2120-1893.3
brak
ATE
03.2120-1895.3
brak
ATE
03.2120-2151.3
brak
ATE
H20986.0.3
brak
FTE automotive GmbH
824741
brak
NK
829904
brak
NK
829908
brak
NK
B1803
brak
KAWE

Zastosowanie Pompa hamulcowa C9W002ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.