Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Alfa Romeo SPIDER (939_) 2.4 JTDM (939DXM1B, 939EXM1B) (2008.03-2011.03) 210km » C9W009ABE abe
wybrany samochód: 
Alfa Romeo Spider (939_) 2.4 Jtdm (939dxm1b, 939exm1b) (2008.03-2011.03) 210km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa C9W009ABE ABE

C9W009ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C9W009ABE
Pompa hamulcowa C9W009ABE
C9W009ABE
77.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 4.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C9W009ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]22,22
nr EAN5900427248014

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C9W009ABE ABE

Pompa hamulcowa (22,2/22,22mm) pasuje do: SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, TOLEDO I VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN, CADDY III, CADDY/MINIVAN, CALIFORNIA T4 CAMPER 1.0-2.9 08.83-
numery OEM:
VOLKSWAGEN      192 611 019 B
VOLKSWAGEN      1H1 611 019 B
VOLKSWAGEN      357 611 019 A
VOLKSWAGEN      357 611 019 B

Zastosowanie Pompa hamulcowa C9W009ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.