Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mazda MX-3 (EC) 1.8 i V6 (ECPSA) (1994.01-1997.10) 129km » C9W015ABE abe
wybrany samochód: 
Mazda Mx-3 (ec) 1.8 I V6 (ecpsa) (1994.01-1997.10) 129km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa C9W015ABE ABE

C9W015ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C9W015ABE
Pompa hamulcowa C9W015ABE
C9W015ABE
154.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

    Ocena:
numer części:

C9W015ABE

dostawca:

ABE

Status produktu: Normalny
Rozmiar gwintu 14xM10x1
Ilość połączeń4
Ograniczenia producentaATE
Średnica 1 [mm]23,8
nr EAN5900427248045
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C9W015ABE ABE

Pompa hamulcowa (23,8/23,81mm) pasuje do: VW TRANSPORTER T3 1.6-2.1 05.79-07.92
numery OEM:
AUDI      251 611 021 E
VOLKSWAGEN      251 611 021 B
VOLKSWAGEN      251 611 021 C
VOLKSWAGEN      251 611 021 E
VAG      251 611 021 E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa C9W015ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.