Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Renault KANGOO (KC0/1_) 1.5 dCi (2005.06-???) 84km » C9W026ABE abe
wybrany samochód: 
Renault Kangoo (kc0/1_) 1.5 Dci (2005.06-???) 84km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa C9W026ABE ABE

C9W026ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C9W026ABE
175.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C9W026ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Długość 1 [mm]18,7
Długość 2 [mm]133,5
Dostępne MAPP-Code
Ilość połączeń2
System hamulcowyATE
Wymiar gwintuM12x1
Średnica [mm]27
nr EAN5900427248113

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C9W026ABE ABE

Pompa hamulcowa (26,99/27mm) pasuje do: PORSCHE CAYENNE, VW MULTIVAN T5, TOUAREG, TRANSPORTER T5 1.9D-6.0 09.02-08.15
numery OEM:
PORSCHE      955 355 015 00
PORSCHE      955 355 015 10
PORSCHE      955 355 015 20
VOLKSWAGEN      7H0 611 019 B
VAG      7H0 611 019 A
VAG      7H0 611 019 B
VAG      7L0 611 019 A
VAG      7L0 611 019 E
zamienniki:

Zastosowanie Pompa hamulcowa C9W026ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.