Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Daewoo PRIMA 500 (2008-???) 500km » C9W031ABE abe
wybrany samochód: 
Daewoo Prima 500 (2008-???) 500km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa C9W031ABE ABE

C9W031ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C9W031ABE
172.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C9W031ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Średnica 1 [mm]25,4
nr EAN5900427248168

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C9W031ABE ABE

Pompa hamulcowa (23,81/25,4mm) pasuje do: AUDI Q3, SEAT ALHAMBRA, VW CC B7, LT 28-35 II, LT 28-46 II, PASSAT ALLTRACK B7, PASSAT B6, PASSAT B7, PASSAT B7/KOMBI, SHARAN, TIGUAN 1.4-3.6 05.96-12.22
numery OEM:
VOLKSWAGEN      2D0 611 019 F
VOLKSWAGEN      3C1 614 019 A
VOLKSWAGEN      3C1 614 019 C
VOLKSWAGEN      3C1 614 019 E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa C9W031ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.