Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Ssangyong REXTON / REXTON II (GAB_) 2.7 Xdi Turbo 4x4 (2008.03-???) 180km » C9X031ABE abe
wybrany samochód: 
Ssangyong Rexton / Rexton Ii (gab_) 2.7 Xdi Turbo 4x4 (2008.03-???) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa C9X031ABE ABE

C9X031ABE Pompa hamulcowa ABE
127.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C9X031ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
dla numeru artykułu1196
otwór Ø [mm]22
System hamulcowyDELCO
Wymiar gwintu10 x 1 (1)
Wymiar gwintu12 x 1 (1)
nr EAN5900427248267

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C9X031ABE ABE

Pompa hamulcowa (22/22,2mm) pasuje do: OPEL COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, CORSA C, CORSA C/HATCHBACK 1.0-1.8 09.00-
numery OEM:
OPEL      5 58 078
VAUXHALL      3 495 064
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa C9X031ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.