Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Chrysler VOYAGER IV (RG, RS) 3.3 (2000.02-2008.12) 174km » SP-1244 alco
wybrany samochód: 
Chrysler Voyager Iv (rg, Rs) 3.3 (2000.02-2008.12) 174km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju SP-1244 ALCO

SP-1244 Filtr oleju ALCO
19.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (9 ocen)
numer części:

SP-1244

producent:

ALCO

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Wysokość [mm]123,0
średnica zewnętrzna [mm]78,9
Wymiar gwintu3/4-16 UNF
nr EAN5294512103686

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju SP-1244 ALCO

FILTR OLEJU FORD ZETEC 1,6
numery OEM:
FORD      1043147
FORD      1047169
FORD      1097077
FORD      1663051
FORD      928M-6714A2A
FORD      XS6E-6714-B1A
FORD      YN2G-6714-B2A
zamienniki:
W 724/5
brak
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
LS248
brak
PURFLUX
LS256
brak
PURFLUX

Zastosowanie Filtr oleju SP-1244 ALCO w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju SP-1244 ALCO:

maciej, przemyśl
2021-05-16
 5/5
Filtruje :) nie cieknie, chyba dobry
Robert, MArki
2019-11-07
 5/5
dobry i tani filtr
Ryszard, Warszawa
2020-02-09
 5/5
OK
Tomasz, Bratkowice
2019-11-05
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
Zenon, Poraj
2022-05-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Wieliczka
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Nowy Dwór Mazowiecki
2020-09-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Waldemar, Lubsza
2019-10-23
 5/5
ok
Stanisław, Błaszki
2020-04-04
 5/5
Zakup alco MD-355 odbył się bez problemów, polecam sklep

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.