Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Kia PRO CEE'D (JD) 1.4 MPI (2013.07-???) 100km » TR-067 alco
wybrany samochód: 
Kia Pro Cee'd (jd) 1.4 Mpi (2013.07-???) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TR-067 ALCO

TR-067 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów ALCO
62.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

TR-067

producent:

ALCO

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelką miski olejowej
Wysokość [mm]53,0
Długość [mm]178,0
Szerokość [mm]126,0
nr EAN5294515814817

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TR-067 ALCO

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGËW FORD FIESTA 01-08/FOCUS 03- Z USZCZELKą
numery OEM:
FORD      3044026
FORD      5046305
FORD      FN01-21-500
FORD      XS4P-7B155-AC
FORD      XS4P-7B155AB
MAZDA      XS4Z-7A098AB

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TR-067 ALCO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.