Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 4.0 TDI quattro (2003.05-2005.07) 275km » TR-072 alco
wybrany samochód: 
Audi A8 D3 (4e2, 4e8) 4.0 Tdi Quattro (2003.05-2005.07) 275km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TR-072 ALCO

TR-072 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów ALCO
47.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

TR-072

producent:

ALCO

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Wysokość [mm]106,0
średnica zewnętrzna [mm]58,0
Średnica wewnętrzna 1 [mm]55,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm]17,5
nr EAN5294515815043

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TR-072 ALCO

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW VW DSG A3/TT/OCTAVIA/LEON/CADDY 1,9TDI/2,0TDI/2,0TFSI
numery OEM:
VOLKSWAGEN      02E305051B
VOLKSWAGEN      02E305051C
VOLKSWAGEN      02E398051

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TR-072 ALCO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.