Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Mercedes-benz KLASA E Platforma / podwozie (VF211) E 270 CDI (211.616) (2003.10-2005.07) 177km » 10-ECO033 ashika
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa E Platforma / Podwozie (vf211) E 270 Cdi (211.616) (2003.10-2005.07) 177km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju wyprzedaż 10-ECO033 ASHIKA

10-ECO033 Filtr oleju wyprzedaż ASHIKA
14.00 zł 9.70 zł
ilość produktu objętego promocją: 1
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numer części:

10-ECO033

producent:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Długość [mm]79
średnica zewnętrzna [mm]73
Średnica wewnętrzna [mm]23
Średnica zabudowy [mm]40
nr EAN8033001186352


opis e-autoparts.pl:
Produkt pełnowartościowy z wyprzedaży magazynowej. Oryginalne opakowanie produktu może być w nieznacznym stopniu podniszczone.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju wyprzedaż 10-ECO033 ASHIKA

numery OEM:
VOLVO      1275810
VOLVO      12758100
VOLVO      12758108
VOLVO      1275811
VOLVO      12758116
VOLVO      VOLVO 1275810
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju wyprzedaż 10-ECO033 ASHIKA w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju wyprzedaż 10-ECO033 ASHIKA:

2024-09-24
 5/5
ok
2024-10-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.