Rodzaj filtra | Wkład filtra |
Długość [mm] | 81 |
średnica zewnętrzna [mm] | 65,5 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 24 |
Średnica zabudowy [mm] | 53,5 |
nr EAN | 8033001186468 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju wyprzedaż 10-ECO044 ASHIKA
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
71765648, 71765649, 71765651, 71765652, 71772816, 73500049
55232421, 6000626333, 6001073250, 71753854, 71754214, 71765051, 71765053, 71773176, 71777095, 71777124, 73500049
71765653, 73500049
00650190, 00650206, 05650342, 0650190, 0650206, 093196157, 5650342, 650190, 93177787, 93196157, 95516104
1651185E00, 1651185E00000
73500049
ALFA ROMEO | 71765648 | |
ALFA ROMEO | 71765649 | |
ALFA ROMEO | 71765651 | |
ALFA ROMEO | 71765652 | |
ALFA ROMEO | 71772816 | |
ALFA ROMEO | 73500049 | |
CHRYSLER | 73500049 | |
FIAT | 55232421 | |
FIAT | 6000626333 | |
FIAT | 6001073250 | |
FIAT | 71753854 | |
FIAT | 71754214 | |
FIAT | 71765051 | |
FIAT | 71765053 | |
FIAT | 71773176 | |
FIAT | 71777095 | |
FIAT | 71777124 | |
FIAT | 73500049 | |
FORD | 1565248 | |
LANCIA | 71765653 | |
LANCIA | 73500049 | |
OPEL | 00650190 | |
OPEL | 00650206 | |
OPEL | 05650342 | |
OPEL | 0650190 | |
OPEL | 0650206 | |
OPEL | 093196157 | |
OPEL | 5650342 | |
OPEL | 650190 | |
OPEL | 93177787 | |
OPEL | 93196157 | |
OPEL | 95516104 | |
SUZUKI | 16511-85E00 | |
SUZUKI | 16511-85E00-000 | |
VAUXHALL | 55245952 | |
VAUXHALL | 55599959 | |
VAUXHALL | 93177787 | |
VAUXHALL | 93196157 | |
VAUXHALL | 95516104 | |
JEEP | 73500049 |
Zastosowanie Filtr oleju wyprzedaż 10-ECO044 ASHIKA w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju wyprzedaż 10-ECO044 ASHIKA:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.