Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 02.046 asmet

Tłumik środkowy 02.046 ASMET

02.046 Tłumik środkowy ASMET
337.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (9 ocen)
numer części:

02.046

producent:

ASMET

Typ katalizatora dla pojazdów bez katalizatora


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik środkowy 02.046 ASMET

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: MERCEDES SPRINTER 2-T (B901, B902), SPRINTER 3-T (B903), SPRINTER 4-T (B904) 2.1D/2.7D 04.00-05.06
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      901 490 26 19
MERCEDES-BENZ      901 490 30 19
zamienniki:
288-139
brak
BOSAL INTERNATIONAL N.V.

Zastosowanie Tłumik środkowy 02.046 ASMET w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik środkowy 02.046 ASMET:

2021-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-15
 4/5
W oryginale są dospawane nakrętki do mocowania ten nie posiada ale jakość i dopasowanie Bardzo dobre
2021-04-22
 2/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-20
 5/5
Tłumik pasuje, wykonany b. dobrze.
2022-05-09
 5/5
Ostatnio tłumik do BMW i amortyzatory do Fiesty. Ceny konkurencyjne. Spory wybór części - pierwszego montażu jak i w asortymencie budżetowym.
2023-02-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.