Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 05.124 asmet

Tłumik końcowy 05.124 ASMET

05.124 Tłumik końcowy ASMET
asmet 05.124
Tłumik końcowy 05.124
263.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka dzisiaj
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (9 ocen)
numer części:

05.124

producent:

ASMET

Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik końcowy 05.124 ASMET

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: OPEL VECTRA B 1.6-2.2 09.95-07.03
numery OEM:
OPEL      24418548
OPEL      24422469
OPEL      24422470
OPEL      5852120
OPEL      5852343
OPEL      5852418
OPEL      5852872
OPEL      5852898
OPEL      852416
OPEL      852418
OPEL      90500251
OPEL      90500353
VAUXHALL      90500251

Zastosowanie Tłumik końcowy 05.124 ASMET w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik końcowy 05.124 ASMET:

2023-02-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-15
 4/5
W oryginale są dospawane nakrętki do mocowania ten nie posiada ale jakość i dopasowanie Bardzo dobre
2022-05-09
 5/5
Ostatnio tłumik do BMW i amortyzatory do Fiesty. Ceny konkurencyjne. Spory wybór części - pierwszego montażu jak i w asortymencie budżetowym.
2022-06-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-20
 5/5
Tłumik pasuje, wykonany b. dobrze.
2021-04-22
 2/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.