Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » AT20063 at autoteile

KORPUS PRZEPUSTNICY SKODA FABIA, VW GOLF 00- AT20063 AT AUTOTEILE

AT20063 KORPUS PRZEPUSTNICY SKODA FABIA, VW GOLF 00- AT AUTOTEILE
425.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

AT20063

producent:

AT AUTOTEILE

AUDI A3 96-, SKODA Fabia 00-, Octavia 04-, Roomster 06-, Superb 08-, SEAT Alhambra 05-, Altea 04-, Cordoba 02-, Ibiza 02-, Leon 05-, Toledo 04-, VW Bora 00-, Golf 00-, Jetta 05-, Lupo 99-, New Beetle 01-, Passat 05-, Polo 01-, Sharan 05-, Touran 03-
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 038128063G
Numer dostawcy: AT20063

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie KORPUS PRZEPUSTNICY SKODA FABIA, VW GOLF 00- AT20063 AT AUTOTEILE

numery OEM:
AUDI      038 128 063 F
AUDI      038 128 063 G
AUDI      038 128 063 L
VOLKSWAGEN      038 128 063 F
VOLKSWAGEN      038 128 063 G
VOLKSWAGEN      038 128 063 L
VAG      038 128 063 F
VAG      038 128 063 G
VAG      038 128 063 L
VAG      038 128 063 M
VAG      038 128 063 P
VAG      038 128 063 Q
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie KORPUS PRZEPUSTNICY SKODA FABIA, VW GOLF 00- AT20063 AT AUTOTEILE w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.