Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Volkswagen PASSAT B5.5 Variant (3B6) 2.0 TDI (2003.12-2005.05) 136km » AT20092 at autoteile
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B5.5 Variant (3b6) 2.0 Tdi (2003.12-2005.05) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

KORPUS PRZEPUSTNICY FORD MONDEO, S-MAX 2.0 06- AT20092 AT AUTOTEILE

AT20092 KORPUS PRZEPUSTNICY FORD MONDEO, S-MAX 2.0 06- AT AUTOTEILE
517.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AT20092

producent:

AT AUTOTEILE

KORPUS PRZEPUSTNICY FORD MONDEO, S-MAX 2.0 06-
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 4M5G9F991FA
Numer dostawcy: AT20092

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KORPUS PRZEPUSTNICY FORD MONDEO, S-MAX 2.0 06- AT20092 AT AUTOTEILE

numery OEM:
FORD      1537636
FORD      4M5G9F991FA
FORD      YP4F9U9E926AC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie KORPUS PRZEPUSTNICY FORD MONDEO, S-MAX 2.0 06- AT20092 AT AUTOTEILE w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.