Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Citroën JUMPY I Platforma / podwozie (BU_, BV_, BW_, BX_) 2.0 HDi 110 16V (2003.12-2006.10) 109km » AT20199 at autoteile
wybrany samochód: 
Citroën Jumpy I Platforma / Podwozie (bu_, Bv_, Bw_, Bx_) 2.0 Hdi 110 16v (2003.12-2006.10) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

CHŁODNICA I FILTR OLEJU AUDI, SEAT, SKODA, VW AT20199 AT AUTOTEILE

AT20199 CHŁODNICA I FILTR OLEJU AUDI, SEAT, SKODA, VW AT AUTOTEILE
301.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AT20199

producent:

AT AUTOTEILE

CHŁODNICA I FILTR OLEJU AUDI, SEAT, SKODA, VW
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 03L115389B
Numer dostawcy: AT20199

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CHŁODNICA I FILTR OLEJU AUDI, SEAT, SKODA, VW AT20199 AT AUTOTEILE

numery OEM:
AUDI      03L115389C
VOLKSWAGEN      03L115389C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie CHŁODNICA I FILTR OLEJU AUDI, SEAT, SKODA, VW AT20199 AT AUTOTEILE w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.