Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Lancia DELTA I (831_) 1.1 (831AB.015) (1986.01-1990.12) 64km » AT23198 at autoteile
wybrany samochód: 
Lancia Delta I (831_) 1.1 (831ab.015) (1986.01-1990.12) 64km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

KORPUS PRZEPUSTNICY VOLKSWAGEN AT23198 AT AUTOTEILE

539.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AT23198

producent:

AT AUTOTEILE

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KORPUS PRZEPUSTNICY VOLKSWAGEN AT23198 AT AUTOTEILE

numery OEM:
AUDI      038 128 063 A
AUDI      038 128 063 C
AUDI      038 128 063 J
VOLKSWAGEN      038 128 063 A
VOLKSWAGEN      038 128 063 C
VOLKSWAGEN      038 128 063 J
VOLKSWAGEN      38 128 063 J
VAG      038 128 063 A
VAG      038 128 063 C
VAG      038 128 063 J
VAG      38 128 063 A
VAG      38 128 063 C
VAG      38 128 063 J
JEEP      39002015F
JEEP      B61600497
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie KORPUS PRZEPUSTNICY VOLKSWAGEN AT23198 AT AUTOTEILE w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.