Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Cadillac CTS 3.6 VVTi (2008.03-2012.12) 305km » AT23200 at autoteile
wybrany samochód: 
Cadillac Cts 3.6 Vvti (2008.03-2012.12) 305km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

KORPUS PRZEPUSTNICY VOLKSWAGEN AT23200 AT AUTOTEILE

414.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AT23200

producent:

AT AUTOTEILE

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KORPUS PRZEPUSTNICY VOLKSWAGEN AT23200 AT AUTOTEILE

numery OEM:
AUDI      03C 133 062 C
AUDI      03C 133 062 S
AUDI      03C 133 062 T
AUDI      3C133062C
AUDI      3C133062S
AUDI      3C133062T
VOLKSWAGEN      03C 133 062 C
VOLKSWAGEN      03C 133 062 S
VOLKSWAGEN      03C 133 062 T
VOLKSWAGEN      3C 133 062 C
VOLKSWAGEN      3C 133 062 S
VOLKSWAGEN      3C133062T
VAG      03C 133 062 C
VAG      03C 133 062 S
VAG      03C 133 062 T
VAG      3C 133 062 C
VAG      3C 133 062 S
VAG      3C 133 062 T
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie KORPUS PRZEPUSTNICY VOLKSWAGEN AT23200 AT AUTOTEILE w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.