Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » AT23200 at autoteile

KORPUS PRZEPUSTNICY VOLKSWAGEN AT23200 AT AUTOTEILE

423.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:2 szt. wysyłka Piątek
:2 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
numer części:

AT23200

dostawca:

AT AUTOTEILE

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KORPUS PRZEPUSTNICY VOLKSWAGEN AT23200 AT AUTOTEILE

KORPUS PRZEPUSTNICY VOLKSWAGEN AT23200 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE KORPUS PRZEPUSTNICY VOLKSWAGEN AT23200 producenta AT AUTOTEILE

VOLKSWAGEN

03C133062C, 03C133062S, 03C133062T, 3C133062C, 3C133062S, 3C133062T

AUDI

03C133062C, 03C133062S, 03C133062T, 3C133062C, 3C133062S, 3C133062T

numery OEM:
AUDI      03C 133 062 C
AUDI      03C 133 062 S
AUDI      03C 133 062 T
AUDI      3C133062C
AUDI      3C133062S
AUDI      3C133062T
VOLKSWAGEN      03C 133 062 C
VOLKSWAGEN      03C 133 062 S
VOLKSWAGEN      03C 133 062 T
VOLKSWAGEN      3C 133 062 C
VOLKSWAGEN      3C 133 062 S
VOLKSWAGEN      3C133062T
VAG      03C 133 062 C
VAG      03C 133 062 S
VAG      03C 133 062 T
VAG      3C 133 062 C
VAG      3C 133 062 S
VAG      3C 133 062 T
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie KORPUS PRZEPUSTNICY VOLKSWAGEN AT23200 AT AUTOTEILE w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.