Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.3 i (1998.02-2003.08) 150km » at30053 at autoteile
wybrany samochód: 
Saab 9-3 Cabriolet (ys3d) 2.3 I (1998.02-2003.08) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

FILTR HYDRAULICZNY, AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW at30053 AT AUTOTEILE

41.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

at30053

producent:

AT AUTOTEILE

wkład filtra
z uszczelnieniem
Typ skrzyni biegów DQ 400E

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie FILTR HYDRAULICZNY, AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW at30053 AT AUTOTEILE

numery OEM:
VAG      0BH 325 183 A
VAG      0BH 325 183 B
VAG      0BH 325 183 D
VAG      0BH325183A
VAG      0BH325183B
VAG      0BH325183D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie FILTR HYDRAULICZNY, AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW at30053 AT AUTOTEILE w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.