Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 13.0460-3823.2 ate

Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-3823.2 ATE

13.0460-3823.2 Klocki hamulcowe - komplet ATE
ate 13.0460-3823.2
Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-3823.2
13.0460-3823.2
84.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (269 ocen)
numery handlowe:

20974, 603823

numer części:

13.0460-3823.2

producent:

ATE

Szerokość [mm] 105,0
Wysokość [mm] 54,9
Grubość [mm] 11,0
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
System hamulcowy Bosch
Oznaczenie kontrolne E1 90R-01891/775
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633219129

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-3823.2 ATE

Klocek hamulcowy kpl. tył , pasuje do: CITROEN SAXO, XSARA, XSARA/HATCHBACK, ZX; PEUGEOT 206, 306; RENAULT CLIO I, CLIO II, MEGANE I, MEGANE I CLASSIC 1.4-Electric 03.91-

Firma ATE będąca producentem produktu klocki hamulcowe 13.0460-3823.2 jest głównym producentem części samochodowych dla kategorii klocki hamulcowe i uznanym na świecie liderem rynku motoryzacyjnego. Klocki hamulcowe 13.0460-3823.2 wytwarzane są przez ATE przy zastosowaniu najnowszych technologii i właściwych reżimów jakościowych. Klocki hamulcowe ATE ulegają zużyciu znacznie wolniej niż części innych producentów tego samego rodzaju, a wszystko to za sprawą wysokiej jakości materiałów wykorzystanych do produkcji klockach hamulcowych 13.0460-3823.2.
Klocki hamulcowe ATE cieszą się wysokimi notowaniami u mechaników samochodowych jako część samochodowa godna polecenia i gwarantującą duże przebiegi pomiędzy naprawami.
Klocki hamulcowe 13.0460-3823.2 mają zastosowanie do takich aut jak CITROËN JUMPY platforma / podwozie od 2007.01, PEUGEOT 306 Furgon / kombi (N_, 7_) od 1993.07 oraz wielu innych modeli aut.
Masz problem z dobraniem klocków hamulcowych do swojego samochodu? Nie jesteś pewien czy wybrana część klocki hamulcowe 13.0460-3823.2 ATE będzie pasować do twojego auta? Skontaktuj się z obsługą sklepu, pomożemy Ci w sprawdzeniu czy dobrałeś część prawidłowo.
ATE 13.0460-3823.2 to dobry wybór przy wymianie tej części w swoim aucie ze względu na korzystny stosunek cena-jakość oraz bezproblemową procedurę reklamacyjną stosowaną przez producenta auto części firmę ATE.
numery OEM:
CITROËN      4251 46
CITROËN      4251 97
CITROËN      4252 57
CITROËN      4252 74
CITROËN      4254 90
PEUGEOT      4251 96
PEUGEOT      4252 71
PEUGEOT      4254 42

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-3823.2 ATE w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-3823.2 ATE:

2021-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-12
 5/5
super towar
2023-01-03
 5/5
ATE - POLECAM
2020-05-06
 5/5
Według mnie najlepszy sklep w sieci bardzo dobre ceny, dostawa w miarę szybka dobrze zapakowane
2022-08-15
 5/5
????
2020-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-27
 5/5
Zawsze kupuję klocki ate tak samo jak te co kupiłem teraz przyzwoita cena
2020-04-18
 3/5
Za wcześnie na opinie o klockach, póki co nie piszczą, tyle mogę powiedzieć.
2021-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2018-01-05
 3/5
Opis ATE "Typ zacisku hamulca: dla zacisku hamulcowego z tłokami ze stali" jest nieprawidłowy. Klocki te mają blaszki mocujące klocki w tłoku dl znacznie większej średnicy otworu niż oryginalne tłoki bakelitowe oraz ich zamienniki stalowe. Zamienniki stalowe mają identyczną średnicę otworu jak oryginały bakelitowe. Prawdopodobnie klocki te są przeznaczone do jakiś tłoków stalowych, lecz albo o znacznie większej średnicy zewnętrznej niż 57mm lub o cieńszych ściankach powodujących znacznie większą średnicą otworu. Normalnie do oryginalnych tłoków bakelitowych i zamienników stalowych powinny być stosowane klocki ATE 13.0460-7172.2 - klocki te są identyczne, różnica polega na blaszkach mocujących, które bez problemu wskakują do otworu tłoka.
2020-09-20
 5/5
Znakomite bo hamują
2021-04-29
 5/5
Polecam !!!
2023-01-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-09
 5/5
Może i są trochę droższe niż klocki innych producentów ale za to jakie wykonanie i krótka droga hamowania polecam szczerze
2021-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-08
 5/5
Bardzo dobra jakość produktu.
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-06
 5/5
2020-08-17
 5/5
Założyłem kilka dni temu komplet ATE dlatego nic nie mogę ocenić, póki co hamowanie jest cichutkie. Natomiast kupiłem zestaw hamulcowy na przód w tym sklepie 30.000 km temu tarcze i klocki ceramiczne ATE i tu powiem super cicho bez pyłu i cena ceramiki była przystępna.
2020-02-20
 5/5
jakość bdb
2021-09-13
 5/5
Założone, działają.
2020-06-12
 5/5
Produkt z najwyższej półki.
2023-02-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-21
 5/5
Polecam
2023-10-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe stanowią jeden z dwóch elementów układu tarczowego. Odpowiadają za zwalnianie i zatrzymywanie pojazdu poprzez dociśnięcie ich powierzchni do powierzchni tarczy hamulcowej. Powstające wówczas tarcie oraz opór materiałów powodują wyhamowanie prędkości obrotowej kół, aż do całkowitego zatrzymania pojazdu. Za dociskanie klocków odpowiada specjalny mechanizm hydrauliczny uruchamiany przez naciśnięcie pedału hamulca.

Budowa i charakterystyka klocków hamulcowych

W typowym hamulcu tarczowym klocki hamulcowe są zamontowane na stałe w nieruchomym zacisku. Nie są jednak całkiem pozbawione możliwości zmiany pozycji, gdyż mogą się przemieszczać w jednej płaszczyźnie – w kierunku tarczy i z powrotem. Po wciśnięciu pedału hamulca następuje uruchomienie pompy hydraulicznej, która tłoczy płyn hamulcowy do tłoczka. Dociska on klocki do tarczy powodując hamowanie pojazdu.

Nietrudno sobie wyobrazić, jakim obciążeniom muszą sprostać klocki hamulcowe, aby zatrzymać rozpędzony samochód. Z tego powodu charakteryzują się one wielowarstwową budową oraz są wykonywane z wytrzymałych materiałów. Podstawę klocka stanowi płytka nośna, na której znajduje się specjalna warstwa tłumiąca drgania. Jest ona również odpowiedzialna za ochronę zacisków przed nagrzaniem podczas hamowania. Warstwę zewnętrzną tworzy materiał cierny. Jego skład jest indywidualnie opracowywany przez producenta, decyduje o jakości oraz cenie klocków.

Oferta klocków hamulcowych w naszym sklepie internetowym

Klocki hamulcowe są częściami samochodowymi, które ulegają intensywnemu zużywaniu się podczas eksploatacji. Dlatego producenci samochodów zalecają ich wymianę – dwukrotnie częściej niż tarcz, czyli co 30-45 tys. km. Częstotliwość wymiany jest uzależniona od stylu jazdy i rodzaju przemierzanych tras. W ofercie mamy różne modele klocków przeznaczone do wielu marek samochodów, a produkowane przez sprawdzone i cenione na rynku firmy. A asortymencie mamy klocki hamulcowe firm Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE oraz kilku innych.

Brand ATE należy do koncenru Continental Teves, który jest jednym z większych dostawców części samochodowych na świecie. Firma powstała w roku 1906 i do czasów obecnych, ugruntowała sobie pozycję jako dostawca układów hamulcowych na pierwszy montaż oraz na rynek niezależny.

ATE specjalizuje się w częściach układu hamulcowego, takich jak: tarcze hamulcowe, klocki hamulcowe, bębny, szczęki, cylinderki hamulcowe i pompy hamulcowe. Jest innowatorem takich rozwiązań jak podwójna pompa hamulcowa, zasilającą hamulce przedniej i tylnej osi pojazdu.