Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 quattro (1990.05-1996.12) 134km » 13.0460-5692.2 ate
wybrany samochód: 
Audi Coupe B3 (89, 8b3) 2.3 Quattro (1990.05-1996.12) 134km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-5692.2 ATE

13.0460-5692.2 Klocki hamulcowe - komplet ATE
ate 13.0460-5692.2
Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-5692.2
13.0460-5692.2
679.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (296 ocen)
numery handlowe:

25908, 25909, 605691, 605692

numer części:

13.0460-5692.2

producent:

ATE

Status produktu: Normalny
Szerokość [mm]214,0
Wysokość [mm]88,4
Grubość [mm]16,9
Styk ostrzegawczy o zużyciuprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciubez styku zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
System hamulcowyAkebono
Oznaczenie kontrolneE1 90R-02A0612/0474
Numer artykułu zalecanego dodatku24.8190-0976.2
Dostępne MAPP-Code

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-5692.2 ATE

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: AUDI A6 ALLROAD C8, A6 C8, A7, A8 D5, Q7, Q8, VW TOUAREG 2.0-4.0H 01.15-
numery OEM:
VAG      4M0 698 151 AH
VAG      4M0 698 151 BB
VAG      4M0 698 151 K
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-5692.2 ATE w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-5692.2 ATE:

2021-09-13
 5/5
Założone, działają.
2020-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-08
 5/5
polecam sklep, dobra cena klocków i szybka dostawa
2022-08-11
 5/5
j.w.
2023-05-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-02-10
 5/5
Produkt ok pasowało jak oryginał.
2023-08-01
 5/5
Jeszcze nie zamontowane
2022-08-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-26
 5/5
Ok
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-30
 5/5
Cena klocków 13.0460-3994.2 nie jest najniższa ale odpowiada jakości, polecam
2019-09-17
 5/5
OK
2020-07-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-14
 5/5
8/10
2020-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-12-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-06
 5/5
Wszystko kupuję w e-autoparts.pl tak samo jak te klocki
2024-09-23
 5/5
ATE - nic dodać nic ująć, jak zawsze topowy produkt
2022-08-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe stanowią jeden z dwóch elementów układu tarczowego. Odpowiadają za zwalnianie i zatrzymywanie pojazdu poprzez dociśnięcie ich powierzchni do powierzchni tarczy hamulcowej. Powstające wówczas tarcie oraz opór materiałów powodują wyhamowanie prędkości obrotowej kół, aż do całkowitego zatrzymania pojazdu. Za dociskanie klocków odpowiada specjalny mechanizm hydrauliczny uruchamiany przez naciśnięcie pedału hamulca.

Budowa i charakterystyka klocków hamulcowych

W typowym hamulcu tarczowym klocki hamulcowe są zamontowane na stałe w nieruchomym zacisku. Nie są jednak całkiem pozbawione możliwości zmiany pozycji, gdyż mogą się przemieszczać w jednej płaszczyźnie – w kierunku tarczy i z powrotem. Po wciśnięciu pedału hamulca następuje uruchomienie pompy hydraulicznej, która tłoczy płyn hamulcowy do tłoczka. Dociska on klocki do tarczy powodując hamowanie pojazdu.

Nietrudno sobie wyobrazić, jakim obciążeniom muszą sprostać klocki hamulcowe, aby zatrzymać rozpędzony samochód. Z tego powodu charakteryzują się one wielowarstwową budową oraz są wykonywane z wytrzymałych materiałów. Podstawę klocka stanowi płytka nośna, na której znajduje się specjalna warstwa tłumiąca drgania. Jest ona również odpowiedzialna za ochronę zacisków przed nagrzaniem podczas hamowania. Warstwę zewnętrzną tworzy materiał cierny. Jego skład jest indywidualnie opracowywany przez producenta, decyduje o jakości oraz cenie klocków.

Oferta klocków hamulcowych w naszym sklepie internetowym

Klocki hamulcowe są częściami samochodowymi, które ulegają intensywnemu zużywaniu się podczas eksploatacji. Dlatego producenci samochodów zalecają ich wymianę – dwukrotnie częściej niż tarcz, czyli co 30-45 tys. km. Częstotliwość wymiany jest uzależniona od stylu jazdy i rodzaju przemierzanych tras. W ofercie mamy różne modele klocków przeznaczone do wielu marek samochodów, a produkowane przez sprawdzone i cenione na rynku firmy. A asortymencie mamy klocki hamulcowe firm Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE oraz kilku innych.

Brand ATE należy do koncenru Continental Teves, który jest jednym z większych dostawców części samochodowych na świecie. Firma powstała w roku 1906 i do czasów obecnych, ugruntowała sobie pozycję jako dostawca układów hamulcowych na pierwszy montaż oraz na rynek niezależny.

ATE specjalizuje się w częściach układu hamulcowego, takich jak: tarcze hamulcowe, klocki hamulcowe, bębny, szczęki, cylinderki hamulcowe i pompy hamulcowe. Jest innowatorem takich rozwiązań jak podwójna pompa hamulcowa, zasilającą hamulce przedniej i tylnej osi pojazdu.